top of page

Blogbejegyzés - story of our life

Holdfényes nyaralás

Múlt hétvégén kicsiny hazánk egyik távoli pontjára utaztunk, Szombathely mellett található Gyöngyösfaluba. Régóta csodált helyszíneket Dia és Hunor oldalán (Lukácsháza) már feltérképezhettük,így arra az elhatározásra jutottunk,hogy nem lesz rohanás hazafelé. Sajnos több okból a három napnyi megszállás ugrott,nem részletezném,viszont a verseny napja után egy helyi szállóban még helyet kaptunk utolsó pillanatban. A verseny napját hamar megkeztük falni egy kora reggeli indulással,ami 6előtt kicsivel volt esedékes. Leérkezésünket semmi sem zavarta meg,szinte alig voltak az autóutakon,mi nem használunk autópályát itthon sosem ;) Szeretünk nézelődni a különböző falvakban,városkákban amit pályán nem tehetünk meg,persze,csak ha nem fő szempont a mielőbbi célba érkezés,akkor más a helyzet. Szóval ennek tudatában egy órával hamarabb indultunk el,mert mi ilyen nézelődősek vagyunk.

Kutyuim tökéletesen bírták a leutat, Lena kétszer lett rosszul,de kibírta végkifejlet nélkül,vagyis száraz maradt a boxunk. Végre! Egyszer csak megszokja már az autót,így vénségére. Nitro kétszer volt fent mindössze,akkor is maximum egy puszit kaptam tőle s már aludt is vissza csigapózban az ülésemnél. Kilenc óra pár percre meg is érkeztünk.

Terepfelmérés után lecuccoltunk egy sor fenyőfa alá,ezzel is tökéletesen illusztrálva a teljes itthoni kertünket,hiszen nálunk csak örökzöldekből áll a kert,így Lena szó szerint végigaludta azt az időt míg nem került sorra. Emiatt különösen boldog voltam,mert ő idegenben borzasztó rossz alvó és hát őt megviseli azért a három órás utazás...

Kűrök előtt árnyékbíráltam a hivatalos osztályokat,csupán két személyt hagytam ki mikor nekem már készülnöm kellett a sajátjaimra. Lenike hihetetlen boldog volt a sátor alatt,megszállta valami :) mindenkihez ment örömködött,kutyákhoz emberekhez egyaránt. Volt egy egy oda nem illő hozzászólása,de azt azonnal orvosoltuk az illetékes személyekkel.

Lena után nemsokkal Nitro jött free3ban. Rá még mindig nem tudom leírni mennyire büszke vagyok a múlt heti gyakorlós teljesítményéhez képest. Nem volt letörés,nem volt jutalom utáni kétségbeesett keresgélés,hanem várta a feladatát és azt úgy ahogy kell meg is csinálta. Amire nem gyúrtam trükkre,hát az meglátszott,azt leszámítva teljesen elégedett vagyok a munkájával. Mostmár 4 perces a kűrünk,elnézést 3:59! Amit nehéz számára kitolnom maximális koncentrációval jutalmazás nélkül. Most én voltam a jutalom. Nem volt csipkedés,egyszer bevakkantott,de ennyi...egye fene elnézem :)

Kűr után megetettem vele a trükkversenyre szánt jutikockáimat,szóval ott helyben el is temettem a trükkversenyt :D annyira nem szoktam hozzá,hogy oda is nevezve vagyunk,hogy megszokásból az egész napi jutijukat megetettem velük..sebaj,tanultam ebből is.

Na ott volt igazán káosz. Volt egy listám amit az autóban hagytam,arra volt felírva minden trükkünk,szépen sorrendben. Kb a felét sikerült bemutatnunk. No,de ez nem kutyahiba,hanem szita agyam hibája,a jegyzetelés fontos,kutyáséknál is.

A segítő napon szerettünk volna részt venni,de mint kiderült párhuzamban megy a dd versennyel így felejtős volt a dolog. Eredményhirdetésnél szuper jól viselkedtek a kutyáim,talán életükben most először :)

Ezután elbúcsúztunk mindenkitől és irányt vettük Szombathely felé,ahol a szállásunk volt.

Rend és mód szerint bevackoltunk a kis szobánkba,ahol Nitro azonnal kiválasztotta az ágyam melletti részt és álomba szenderült. Így ebben a tudatban nem mentünk sehová vacsoráig.

Az éjszakát egy sétával megelőztük,majd altatás nélkül mindenki ágyba borult.

Reggel Niti ébresztett az új IDC lasztijával melyet nagyon szeretnénk Gabinak itt is megköszönni.

Arcomba nyomta,hogy ideje lenne játszani egyet,mert ő feltöltött.. hát jó :) Lena ekkor még mély álomban szundított a boxában.

Reggeli előtt kicuccoltunk a szállodából és mentünk egy kört a sportcsarnok körül. Szökőkút parton reggeliztünk és fotózkodtunk egyet,majd elindultunk hazafelé.

Útközben több kisebb településen megálltunk sétálni,s nézelődni,viszont az egyre erősödő szél miatt nem maradtunk sokáig.

Kora délutánra itthon is voltunk,s mindenki tette a dolgait itthon. Személy szerint én jól kimacskáztam magam,hiányzott a nyávogóm nagyon <3 Ő neki én nem annyira :D

Egy hatalmasat játszottunk mielőtt mindenki pihent volna egyet,s Nitroval még egy levezetőt tréningeztünk.

Képek és vidik facen ;) ide a kedvenceket bebököm azért.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page