top of page

Blogbejegyzés - story of our life

Utolsó mérföldkő

Néhány napja "sztrájkolok" sokatoknak feltűnt..sztrájkolhatnék és kűzdhetnék más ellen is,nekem most önző mód a magam szabadsága jutott. Szerettem volna egy régóta tartó vitát lezárni,ami lassan 4. éve folyik..négy éve próbálja keseríteni a mindennapjaimat a közösségi hálón keresztül...s most jött el az a pont,hogy ne csak a fbon,hanem az életben is egy deletet nyomjak számára,ezúttal végérvényesen. Ezalatt a sok sok idő alatt mentek posztharcok,mentek kibeszélések,mentek az alánk ásások,valamelyest célba értek,a fehér zászlót azonban én nyújtom be,s nem békéből! Hanem lezárásból. Egy üres falnak lehet bizonyítani,s magunk kis lelkét is nyugtathatjuk azzal,hogy mások felé azt mutatjuk,ami tökéletes,de belül rohadt s tiszta penész(nem a nemes). Letudtam,mindenhol letudtam,elértem arra a pontra,hogy nem érdekel! S azért írom le ezt,mert szeretném,ha tudná,hogy végérvényesen letudtam,nem akarok rá megoldást találni,szimplán nem érdekel többé. Sem a színészi képesség,sem az előadás mód. Innentől magamnak dolgozok,csakis magamnak! Amit elértem nem rajta keresztül értem el,s nem is vele,ahogy fordítva..amíg adsz addig jó vagy utána kevésbé..hát ez is megszűnik,nem adok sem jót sem rosszat,semmit sem,eltűnök számára létezni,végérvényesen.Haladok tovább az úton amit elkezdtem kitaposni magamnak,újabb csapattal,ha már a csapatok és egységben az erő..nekem is van ám :) nem is akármilyen ;) Hamarosan ez is napvilágra kerül..addig míg zajlanak a hivatalos okiratok..boldog vagyok,s nem hagyom,hogy térítsenek az útról. Így innentől csak a motivációs dolgok és valódi élménybeszámolóké a blog és a fb oldalaim mindegyike. Célom,hogy megfeleljek magamnak,magamat fejlesszem,magam útját járva és ezt az utat megmutatni annak,aki a sajátját nem találja.

Hajrá szabad kutyások!


Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page