top of page

Blogbejegyzés - story of our life

Góto Langenwang

Nem igazán lehet lelőni most,s ez jellemző lesz egész hetemre. Ahogy Fruzsival beszéltük is,10-s skálán 15 erősségű az az izgalmi szint. Annyira szerettem volna már évek óta,szám szerint 5..azóta öntöm magamba a lelket,majd egyszer,egyszer talán mi is,s ott táncolhatok a bizonyos zöld szőnyegen, Langenwangban... Az érzés leírhatatlan,nem is szándékozom fokozni,mert csak magamat hajszolom bele :D és ez annyira nem jó érzés. Izgulás,vágyakozás,megvalósulás,elsődlegesen azonban készülés! Mivel új a kűrünk,amit sokan nem tudnak még,ezért debütálás miatt a lepkék igen szaporán verdesnek a hasamban..flusztráló picit,hiszen még csak hétfő van és már most nem vagyok képes táplálékot vinni a szervezetembe. Mindenesetre a legeslegjobb formánkat szeretnénk hozni,így Nitro előtt próbálok semmit nem mutatni az egészből (ami iszonyatosan nehéz). Előző hétvégénk iszonyat gyorsan eltelt,vasárnap tréningeztem csoportos sulizás után a kűrre is. Ezen a héten viszont nagy vonalakban próbálunk pihenni. Lekötöm magam a munkával,máramennyire lehet,utána akarva akaratlanul rámtör a gyakorlási pánik,de most nem teszem meg. Elemeket igen,komplett kűrt egyben még talán talán szerdán,vagy csütörtökön és szigorú pihenés jön. Ruhámmal elbabrálgatok,illetve csak babrálgatnék,de sehol nem kapok több strasszkövet,amitől gőz ömlik füleimből! Hjajj már vásárláskor tudtam,hogy nem lesz elég,s persze,most sehol nem kapható,hát hogy fogok így csillogni a ringben? :D Nitin kivételesen nem lesz kendő,nem is tudnék témához illő kendőt tenni rá,mert nem tudom létezik e diszkós kendő,így kimarad. Lányokkal alaposan átbeszéltük már az előkészületet,mindenki helyét az autóban,az indulás körül még akad fenforgás,így az még nem született meg,valószínű,hogy én le sem fekszem aludni,vagy ha igen,akkor jól teszem,ha pénteken már este 7kor ágyba kerülök :D hajlani 4kor ugyanis kelés van,kiutazom az állatért és kimegyek Szőlősre,hogy minél kevesebbet kelljen Csillának jönnie a pályalehajtótól. Fruzsi ismét adott referenciát,hogy kellemes utitárs vagyok hosszútávon,nem zajongok és viselkedésemmel sincs gond :D ezért Csilla lelkesen bevett a csapatába. Ez is ilyen sors dolog,három hölgyike,(mindhárman szőkék vagyunk) három álló fülű csoda pasikutyával,vág majd neki az útnak.

Memória kártyáimat elkezdtem szabaddá tenni,s az akkumulátor is megkapja hétvége előtt a maximális töltöttségi szintjét,hogy elég legyen szombatra. Lena,most nem jöhet velem,bár ez így nem helyes,hogy nem jöhet,de ugyanakkor mégis. Nem neveztem,egy mert így is tele leszünk autóügyben,kettő,mert neki ez már sok...sok a reggeli hajcihő,sok az egész napos várakozás,s sok maga táv otthontól. Az országban biztosabban mozgolódunk,a legtöbb versenyhelyszínt ismeri is. Nem akartam ezzel nyúzni. Bécs tavaly még belefért,illetve idén is fedetten voltunk Szlovákiában,most vele visszább vettem a tempót. Itt a "frisshús" tessen nyúzni alapon,megtapasztalhatja Nitro,milyen ha csak mi vagyunk,csak ő és én ;) Reméljük a legjobbakat,lehet szurkolni nekünk, második osztályban van a legtöbb induló.


Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page