top of page

Blogbejegyzés - story of our life

Flash Kutyapékség - avagy jöttünk,láttunk,győztünk és ettünk egy jót

Az egész esemény egy közösségi oldal nyereményjátékán kezdődött,melyet a címben említett híres neves kutyasüti készítő cég hirdetett meg. Nem maradhattunk ki a jóból mi sem,így nincs mit veszíteni alapon,részt vettem a játékban. Kreatív,nem sablonos alkalmazás segítségével el is küldtem a számomra helyesnek ítélt megfejtést,s nem sokkal később már szerepelt a nevem a győztesek listáján. A hírnek nagyon megörültem,hiszen ezzel nem csak magamnak,hanem négylábú kedvenckéimnek is adhattam boldogságomból. Nyereményünk egy szuper válltáska lett,melyet belga juhász motívum díszít,valamint egy zacskó,kíváló minőségű kutyasütiből. Választhattam bármelyikből, mivel Lenának szerettem volna elsődlegesen meglepetést,így a sajtos kekszből kértem egy porcióval. Ízléses és gondos csomagolásban,hamarosan át is vehettem ajándékomat. Utam,az átvételi ponttól egyenesen kutyabarátaimhoz vezetett,így máris készülhetett a teszt üzemmód. Sajnos már szörnyen sötét volt délután fél 6kor,így a fotózást kénytelen voltam egy hétvégéi időpontra elhalasztani,azért az igazi első kóstoló,nem maradhatott el. Nagy sikert aratott belgáim körében a falat, Lena hosszú percekig nyalta pofiját a keksz után. Nitro is ízlelgette amolyan pasisan :) Hamar elfogyott volna,ha nem kontrollálom az evést,egyszóval tarolt. Köszönöm szépen ezúton is a pékség vezetőjének Jókai Timinek,hogy részesei lehettünk a játéknak,s a nyereménynek egyaránt. Az elégedett fogyasztókról,meséljenek a képek.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page