top of page

Blogbejegyzés - story of our life

I. Valentin Dog Dancing kupa a Husse Magyarország támogatásával

Elérkezett,s igazából amilyen nehezen jött el február közepe,annyira gyorsan szaladt el a nap mind a 24órája. Reggelünk szokásosan káosszal telt,bár most kivételesen gondoskodtam előző nap a teljes bepakolásról,hiszen nagyon korán(magunkhoz képest) indulnunk kellett. Így is történt,minden a tervek szerint haladt,így időben oda is értünk a helyszínre. Némi kutyalegeltetést és terepszemlét követően,most,életemben először,nem a padon várakozva töltöttem az időmet,hanem a túloldalon,azaz a bírói asztalnál foglaltam helyet magamnak. Hihetetlen és furcsa érzés volt,csillogó várakozó szemekkel tekintettem az egész helyszínre,amolyan gyermekded módon. Szuper érzés,ugyanakkor iszonyat mód fárasztó. Árnyékbíró kollegáimnak üzenem,nagyon fáradtak lesztek nap végére :D ez egyszer garantált.

Icipici csúszással indult a nap,aztán megkezdődött a várva várt első osztály. Lelkes gazdik,lelkes kutyusokkal,mi pedig szorgosan irogattunk közben és megbeszéltünk minden osztályt alaposan a legvégén. Második és azt követő senior osztályt nem bíráltam árnyként,hiszen porondon voltam mindkét kuttyal. Nitroval egy összevágott kűrt készítettem,a már meglévő Happy Pharrel Williamstől,s a Syster Act2 azaz az Apácashow kezdő jelenetét vágtam össze magunknak. Picit dekoncentrált volt az állatom,így el is csúsztunk helyenként a zenétől. Ringből kiérve alapos dícséret,majd előszed leányzó,futás vele pisilni és itattam is. A helyszínen nagyon meleg volt,Lena nem győzött folyadékot pótolni és hát,pisilni hordtam emiatt állandóan. Senior osztály legvégén kerültünk sorra,összességében ügyes volt Lenike. Szlovákiai kűrhöz képest jóval ügyesebb. Nem vicsorgott,koncentrált,elsőre csinálta a feladatát. Miután lementek a szintes osztályok,jött egy HTM osztály,s a hobbyk következtek. Minden ment a maga útján,azt leszámítva,hogy mivel a másik két árnyékbíró indult hobbyban,totál egyedül maradtam a gyakornokok közül,ezért Fruzsi nagylelkűen felkarolt,s beültem a főbírói asztalhoz csemegézni,hogy is bírálnak ők,mindeközben lelkesen tanultam,helyeseltem,s véleményt nyílvánítottam,mikor felkértek rá. Izgalmas volt,a nap talán legjobb része. Pindúrkát szüneteltünk,aztán jött is a trükkverseny. No itt tört a bicskánk Nórával szépen,ugyanis..no nem részletezem,egyszó csupán NEHÉZ...gyakorlásnak ugyanakkor tökéletes volt,s az eredményekkel nagyjából megvolt az egyetértés. Egy biztos Nórival nagyon egy húron pendültünk bírálat során,ez kicsit talán könnyítette a dolgunkat. Kezdő és haladó osztályok között végre elmehettem ebédelni,ez volt a napom fénypontja,két perces hangos gyomorkordulásokat végre kivédhettem,így közel délután kettőkor,az egész napos nem evés után. Kutyáim ezalatt végig lelkesen aludtak a boxukban.

Elérkezett a nap zárómomentuma,az eredményhirdetés. Voltak meglepett arcok,nagy mosolygások. Szuper volt a hangulat,egy csúnya csúnya incidens ellenére is. Sajnos Csilla barátnőmet megfosztották a telefonjától s a pénztárcájától is,ez utóbbit az öltözőben letették :( nagyon sajnálom szegényt,amiben tudunk segítjük őt a nehéz időben..e sorokkal is kitartást kívánok számára! Rányomta sajnos a bélyegét a napra,nagyon oda kell már figyelnünk az értékeinkre.

Előbányásztam a kutyákat,mégiscsak mindenkit a ringbe hívtak eredményhirdetéskor. Mindkét jószággal dobogóra álltunk,megmondom őszintén nem számítottam egyikre sem. Mivel mindkét osztályomban,ilyen sem volt még :D szóval mindkét osztályban többen voltunk mint maguk a dobogós helyek,ezért a teljes esélytelen nyugalommal vágtam a napnak,hiszen a fő célja most nem az volt,hogy na akkor verseny teljes erőbedobással,hanem,hogy teljen az árnyékbírált párosaim száma. Kellemes érzés volt az utolsó versenyünk után,ismét a dobogón állni,megadta a löketet az országos bajnokságra. Langenwang miatt az egyedüli ok,amiért nem tudok izgulni,hogy a második osztályban vannak a legtöbben 12en,tehát esélytelen,mégcsak megközelítenünk a dobogót Nitroval,nem hogy fel is álljak rá :D Igazából most, három különféle koreográfián dolgoztam egyszerre,mondván,minden alkalomnál legyen mihez nyúlnom,így teljes a Langenwangra való tanácstalanságom. Van még másfél hónapom,így igen erőteljesen töröm a fejem,mi legyen a vége...pörgős kell,mert Niti leereszt a ringben,ezt vettem észre,mint tapasztalat,pláne szlovákia után...erre van egy tartalék "kockás inges" bevetésem,ami 110% pörgést kíván Tőlem és a kutyától is,lehetséges,hogy bevetem külföldön,s ha jó lesz közönség előtt is,akkor rákerül az OB nevezési lapjára a pamut Joe zene :) Lenával már készen van az új kűröm,de ide még nem szerettem volna bemutatni,mert a jelmezzel kapcsolatos kiegészítőim még nincsenek meg. Tavaly Bécsre volt,egy új kűröm,amit vittem Szlovákokhoz is,de nem,nem votl az igazi..hozzánk képest kevésnek érzem,így visszatértem a Sherk verzióhoz,amit viszont a kutya is un,s már én is,ezért cseresznyézünk Japán stílusban országoson,ja igen, Lena Langenwangba nem jön sajnos. Nincs hely az autóban,illetve kapásból legelső nap,betelt az összes hivatalos osztályos nevezési hely,tehát...minden erővel most Nitrora koncentrálok ;)

Hétvégéről készült anyag,igen most nem fotóztam,hiányzott,nem is kicsit,de az már nagyon sok lett volna... :) Multitasking kutya és multi gazdi,no de nem ennyire :)

Fotók ezúttal Dóri Eszter és Hosszúné Huber Henriett nevéhez és munkájához köthetők,melyet ezúton is köszönök szépen!

10996668_918877938152516_6509017243190564907_n.jpg
10974481_890440684311549_4307969554406632719_o.jpg
1798958_890440677644883_8257667635984567499_o.jpg
10675748_918877864819190_4104005133549501867_n.jpg

Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page